reklama

Rozlúčkový

Dnes tu nebude žiaden príbeh. Ani môj, ani cudzí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Napísala som ich takmer dvesto a všetky ich zverejnili vo víkendovom SME. Urobili vtedy odvážne rozhodnutie, lebo stĺpček o rakovine nie je práve obvyklý žáner. Bol to experiment a z reakcií čitateľov mám pocit, že celkom vyšiel. Vďaka za to. 
Od nasledujúceho roka už nebudem pre SME písať spravodajstvo a tak sa mi nezdalo korektné pokračovať v blogovaní na blogu SME. Odchádzam do Projektu N a tam budem aj blogovať. Ak ma tam budete nasledovať, len sa poteším. Ak nie, ďakujem za doterajšiu priazeň, slová podpory a útechy, modlitby, zdieľanie. 
Veľa som sa od svojich čitateľov naučila a bolo mi dobre pri pomyslení, že na mňa myslia aj mne neznámi ľudia. 
Želám Vám hlavne zdravý rok 2015. 

Jana Shemesh

Jana Shemesh

Bloger 
  • Počet článkov:  198
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Novinárka a mama. Ale väčšinou mama a novinárka.http://www.bux.sk/autori/49127-jana-shemesh.htmlhttps://www.facebook.com/pages/Jana-Shemesh/276179095889965 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu