reklama

Mrzký deň

Mrzké dni. Už ich ani nerátam. Napríklad minulý utorok. Deň blbec je slabé slovo.Ráno som vstala s opuchnutou nohou, čo sa mi stáva pomerne často. A ešte aj s nadutou hubou, ako by povedala moja mama. Jednoducho, vstala som hore zadkom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Nebola som doma sama, komu padla mucha do kakaa. Vstali sme v zlej nálade všetci traja. Lebo sme unavení z mojej choroby, ktorá sa nelepší a z tepla, čo čoraz silnejšie sála zvonku. Tak sme sa hneď ráno svorne pohádali. Ja s Ruth, Ruth s jej otcom a potom ja s ním, prečo sa háda s dieťaťom. Do toho zavolali z nemocnice, že výsledky nie sú dobré a treba sa objednať na komplet vyšetrenie. Na chvíľu sme stíchli, lebo sme si to museli každý predýchať po svojom.Potom prišiel nákup, park, pošta... Na obed som ohrievala zvyšky, lebo som bola unavená a nahnevaná na tých dvoch mojich ("Si myslíte, že ostatné mamy varia každý deň?). Nie je dobré prihrievať v zlosti. Na opuchnutú nohu mi cvrkla horúca omáčka a keď som sa ponáhľala k drezu, ešte som sa pri ňom natiahla na podlahu. Totálne znechutená zo svojej neschopnosti a z tohto na nič života som sa vykričala na štvorročné decko, že čo sa povaľuje pri telke, keď mne ide o život. Dieťa reagovalo viac ako odovzdane. Červené líca, pot na tvári. No, čo by sa nepovaľovalo, keď teplomer ukazoval takmer 40 stupňov. Keď som jej nalievala sirup proti horúčke do úst, plakala som s ňou. Do večera ešte niekoľko zábalov, čistenie ovrackaného gauča, spoločné stanovanie v posteli, keď jej už bolo lepšie a mne sa nedalo postaviť na nohy. Mrzký deň. Jan Werich povedal, že neexistujú sivé dni, len unavené oči, pre ktoré nevidíme ich sviatočnosť. Má pravdu. Z toho dňa som si mohla vybrať aj to, že mi suseda pochválila nový účes, že si môj muž konečne upratal farby a štetce a že stanovačka s Ruth, aj keď bola len v posteli, bola parádna. Aj keď stanová plachta bola ufúľaná a trochu razila potom, ktorý vydávajú len choré telá.

Jana Shemesh

Jana Shemesh

Bloger 
  • Počet článkov:  198
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Novinárka a mama. Ale väčšinou mama a novinárka.http://www.bux.sk/autori/49127-jana-shemesh.htmlhttps://www.facebook.com/pages/Jana-Shemesh/276179095889965 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu