reklama

Zlé správy

Ešte stále som sa nenaučila prijímať zlé správy. Vždy ma prekvapia, tie malé zákerné potvory. Stále si hovorím, že netreba byť príliš optimistický a že z veľkého nadšenia často býva trpké sklamanie, ale napriek tomu ma zlé správy stále vedia vyčerpať a zraniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (74)

Tá posledná je fakt zlá. Pred necelým mesiacom som mala najlepšie krvné testy od začiatku choroby a teraz... Len včera mi doktorka volala, že je všetko inak. Pre zmenu mám najhoršie výsledky od začiatku liečby. Remisia sa nekoná. Ideme do všetkého odznova. Ja s väčším strachom, lebo už viem, čo ma čaká, moja doktorka s presvedčením, že teraz to už musí vyjsť. Už som písala, že je to žena veriaca. Verí vo svojho Boha a hovorí, že verí aj mne. Že to zvládnem, že sa ešte vypnem, že toto ma nemôže položiť. Chcela by som mať jej vieru. Ja mám zatiaľ len pochybnosti a obavy.Zlé správy sú zakerné. Len pred pár dňami sme si plánovali, že si niekam vyrazíme. O chvíľu máme piate výročie svadby a Ruth dva týždne prázdnin. Teraz to vyzerá tak, že budeme pendlovať medzi poschodiami v nemocnici. Mne je po dlhom čase paradoxne lepšie. Moje subjektívne pocity sú ale nič v porovnaní s klinickým obrazom. Ten je jasný a zlý. Skúšam si hovoriť, že každá zlá správa bude vyvážená dobrou. Mám taký pekelne dlhý zoznam zlých správ, že už čakám, kedy sa na mňa zosypú tie dobré. Ak to skutočne funguje, môj ďalší život by už mal byť prechádzkou v ružovej záhrade. Ale pre to, že poznám trpkosť zlých správ, tak sa na to radšej nespolieham.

Jana Shemesh

Jana Shemesh

Bloger 
  • Počet článkov:  198
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Novinárka a mama. Ale väčšinou mama a novinárka.http://www.bux.sk/autori/49127-jana-shemesh.htmlhttps://www.facebook.com/pages/Jana-Shemesh/276179095889965 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu